Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2016 - 2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Σχολικό έτος 2016 -2017

Το Σχολικό Κέντρο Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης του Γυμνασίου Μελίκης καλύπτει τους μαθητές του Γυμνασίου Μελίκης και του Γυμνασίου Βεργίνας.

Εκπαιδευτικοί ενισχυτικής διδασκαλίας:

  • ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕ02
  • ΚΟΥΜΠΟΥΛΗ ΕΥΦΡOΣΥΝΗ ΠΕ03
  • ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ ΑΝΝΑ ΠΕ06

 

enisxytiki

Η Ενισχυτική Διδασκαλία (ΕΔ) αφορά στην παρακολούθηση αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας από ομάδες μαθητών Γυμνασίου που έχουν κενά ή προβλήματα μάθησης.Σκοπός της ΕΔ είναι η επανένταξη των μαθητών/τριών στη μαθησιακή διαδικασία, η μείωση της μαθητικής διαρροής, η ενίσχυση της πρόσβασης και της συμμετοχής όλων στο εκπαιδευτικό σύστημα και η βελτίωση της απόδοσης τους χωρίς επιπλέον δαπάνες σε συμπληρωματικά εξωσχολικά μαθήματα. Πιο συγκεκριμένα, η ΕΔ στοχεύει στην ολοκλήρωση της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης και στη δυνατότητα πρόσβασης στη δεύτερη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Στο πλαίσιο της ΕΔ οι μαθητές/τριες δύνανται να παρακολουθήσουν μαθήματα όπως ενδεικτικά είναι η Γλωσσική Διδασκαλία (Αρχαία και Νέα Ελληνικά), τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Χημεία κλπ.

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με την ενίσχυση των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις, χρησιμοποιώντας το διαθέσιμο προσβάσιμο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για την εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων, καθώς και ειδικά εργαλεία. Συγκεκριμένα, θα ενισχυθεί το ανθρώπινο δυναμικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, άτομα ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΕΒ), οι οποίοι θα απασχοληθούν στις μονάδες A/θμιας Εκπαίδευσης και B/βάθμιας Εκπαίδευσης.
Στόχος της Πράξης είναι η διαρκής υποστήριξη κατά την εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ώστε να εξαλειφθούν οι ανισοτήτες και ο κοινωνικός αποκλεισμός.